پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پسر من تاج سر من

بدون عنوان

1392/4/12 15:50
نویسنده : مامی
239 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عزیز دل مامانش حسابی وروجک شده

دایره لغات انگلیسی ات به ٧ لغت رسید تو این هفته که گذشت ٣ تا لغت جدید یاد گرفتی انقدر بامزه تلفظ میکنی عزیزم که آدم دلش ضعف میره

دایره لغات فارسی ات هم که نسبت به ١٨ ماهگیت خیلی خیلی  کامل تر شده و بعضی از کلمات رو که اشتباه تلفظ میکردی الان درست میگی

از کارات و شیطنت هات که نگو و نپرس

تلفن رو بر میداری و میگی ادو بابا کجیی؟  بابا دوک بابا نون بابا آب یعنی الو بابا کجایی؟ بابا دوغ بخر بابا نون بخر بابا آب بخر

وقتی بابا از سر کار میاد سریع میدویی و میری شلوار تو خونشو میاری

الهی فدات شم موقع ناهار خیلی دوست داری کمک کنی منم وسایل سبک ترو دستت میدم مثل لیوان نون سفره

الهی فدات شم که بعد از قطره آهن قبل از خواب مسواک میزنی

وقتی میخوای بهم بگی مامان کتاب بخون میگی مامان درس چون یکبار بهت گفتم بریم درس بخونیم شما هم عادت کردی

اسم بیشتر کتاباتو میدونی 

راستی گاهی با خودت شعر میخونی گدا کدا بگا بگا منا منا

یه شعر جدید هم یاد گرفتی- رفتم بچینم(پرهام) آلو (پرهام)دستمو گزید زالو من که نچیدم (پرهام)آلو پس چرا گزید زالو (پرهام)گره گره گره گره گره گره گره گره

عزیزم اصلا آشغالو دوست نداری پوست خوراکی هاتو میریزی تو سطل آشپزخونه یه روز داشتی با کیف بابایی بازی میکردی و پول ها رو از توش در می آوردی و میگفتی پول پول و من بهت گفتم مامان به پول دست نزن میدونی چقدر کثیفه دیدم سریع پا شدی و رفتی تو آشپزخونه پول رو انداختی تو سطل آشغال من و بابایی هم کلی خندیدیم

کلی کارای بامزه دیگه هم میکنی که الان یادم نیست

پرهام هر روز که چیز جدیدی یاد میگیری انگار وجودم تازه میشه پرهام عزیز دل مامان برات دعا میکنم که تو زندگیت انسان موفقی باشی کاش اون روزها من باشم و پیشرفت شما رو ببینم دوستت دارم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان رها
17 تیر 92 15:05
آفرین پرهام جون.چقدر کارای خوبی یاد گرفتی.چقدر خوب حرف می زنی.عزیز دلم.دختر منم داره الان واسه خودش انگلیسی حرف می زنه میگه:happy ,sad,worried,exited,
angiry
هدی جونچقدر این بچه ها باهوشن مثل ضبط صوت می مونن هرچی می گی تکرار می کنن.رها که شده طوطی


مرسی عزیزم واقعا زمونه عوض شده
خاله سمیرا
5 شهریور 92 14:57
ای جونم قربونت برم چه کارهای بامزه ای میکنی خدا حفظت کنه