پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسر من تاج سر من

بدون عنوان

1392/12/7 1:53
نویسنده : مامی
404 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام جونم هفته قبل هفته خوبی برای شما نبود دکتر برات آزمایش خون نوشته بود

با هم به آزمایشگاه رفتیم کلی گریه کردی الهی مامان فدات شه

از اون روز به بعد هر وقت میخوام لباستو عوض کنم گریه میکنی و دوست نداری دستتو ببینی

دیروز با هم رفتیم بیرون مامان کلی کار بانکی داشت تو خیابون که راه می رفتیم به من گفتی مامانی اون آقا عینک به چشمش زده بود به من لخبند زد من گفتم منظورت اینه که لبخند زد گفتی بله  حسابی از حرفت خنده ام گرفت گاهی کلمه هایی رو میگی که تعجب میکنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان رها
26 اردیبهشت 93 20:30
خدا بد نده هدی جون !چی شده؟ منم با رها این تجربه ی وحشتناک رو داشتم.خیلی سخته.ایشالله بچه هامون همیشه از بیماری به دور باشند.