پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسر من تاج سر من

بدون عنوان

1392/12/13 18:39
نویسنده : مامی
565 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام هر روز خاطرات جدیدی باهات رقم میخوره تنها تویی که میتونی در اوج ناراحتی لبخند رو به من هدیه بدی

رنگها و شکلهای هندسی رو کامل یاد گرفتی دارم سعی میکنم مفهوم شمردن رو به شما یاد بدم

این روزها کارم زیاده خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم

طاها جون و پرهام جون

اینم یه عروسک خوشگل به نام تارا جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان رها
21 بهمن 92 14:53
آفرین اقارهام. خیلی پیشرفت خوبی داشتی.این عکست هم خیلی قشنگه.هدی جون حداقل خوبه می تونی ازش عکس بگیری رها که اصلا نمیشینه تا یه عکس درست و حسابی ازش بگیریم.امان از دست این وروجک های شیرین
خاله سمیرا
30 بهمن 92 19:04
وای خاله ماشالله چه بزرگ شدی قربونت برم دلم برات تنگ شده.