پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پسر من تاج سر من

بدون عنوان

1392/2/27 15:45
نویسنده : مامی
196 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم پرهام حالا ١٨ ماهت شد و کلی کلمه جدید یاد گرفتی کلی بازی های جدید انجام میدی خودتو لوس میکنی هر چیزی رو که بر میداری سر جاش قرار میدی بازی های فکری تو خیلی خوب انجام میدی نقاشی میکشی یاد گرفتی دایره و نقطه بکشی از پله ها بالا میری عاشق پارک هستی بچه ها رو خیلی دوست داری پسر فوق العاده مهربونی هستی و هرکس شما رو می بوسه شما هم سریع اونو می بوسی

کلمه هایی که پرهام میگه:

١-بابا

٢-مامان

٣-د د (بیرون)

٤-گوش

٥-ابر(ابرو)

٦-بی بی (پی پی)

٧-جیش

٨-دست

٩-می (مو)

١٠-پا

١١-در (در آوردن لباس و یا خوراکی ها از جایش)

١٢-آپ(آب)

١٣-بت(توپ)

١٤-دو دوک(جوجوک)

١٥-دو دو (جی جی)

١٦-گل

١٧-نه

١٨-پاک(پارک)

١٩-گا گا (غذا)

٢٠-داگه (داغه)

٢١-میو میو (صدای گربه)

٢٢-هاپوت(هاپو)

٢٣-پیسته (پسته)

٢٤-بسه

٢٥-نی نی

٢٦-نیست

٢٧-لاک

28-با بای (بای بای)

29-عینک

30-بگس(مگس)

31-آگات(آقا)

32-عمون(عمو)

33-اتاد(افتاد)

34-للک (لک لک)

٣٥-بگت (بقل)

٣٦-بینی

٣٧-مماک(دماغ)

٣٨-لا لا

٣٩-پوچی(پست چی)

٤٠-بق(برق)

٤١-نخ

٤٢-دو (عدد 2)

٤٣-پیتی(پیشی)

٤٤-لاله(خاله)

٤٥-بونی(پونه)

٤٦-داداش

٤٧-ریخ(ریخت)

48-بوک(بوق)

٤٩-باد

دو تا کلمه انگلیسی هم بلدی میگم اردک میگی DUCK

بهت میگم ماهی میگی PISH

وقتی بهت میگیم ساعت چنده میگی ده

شبا ازت می پرسیم حالا وقت چیه؟ میگی لا لا

وقتی بهت میگم قلب مامان کیه میگی من من

وقتی بهت میگم عینکو همیشه میذارن روی ؟سریع میگی بینی

عاشق کتابات هستی و هر هفته با هم میریم کانون و کتابهای جدید برات میگیرم

و شعرهای کتاباتو دست و پا شکسته با من  همراهی میکنی

همه اعضای بدنت رو نشون میدی

وقتی بدنت به جایی می خوره و دردت میاد میگم بو شدی سریع میگی مامان بوش یعنی بوس کنم خوب شم

یه عروسک داری که پسره و بهش میگی داداش

 گاهی با خودت صدای قطار رو در میاری میگی دو دو چی چی

تاب تاب عباسی رو میگی تا تا  ا ا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)