پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پسر من تاج سر من

بدون عنوان

1391/8/21 20:54
نویسنده : مامی
163 بازدید
اشتراک گذاری

کارهای پرهام گل پسر تو این یک سال

تعداد دندان=٦ عدد

گفتن کلمه ها

1-ماما

2-بابا

3-د د (بیرون)

4-منا منا(من)

5-بده

6-در (پر) تو بازی کلاغ پر

7-نه نه یا بعضی وقتها مه مه

8-امه امه (غذا)

9-دا (دالی)

١٠-کیه؟

١١-چیه؟

گفتن جمله 

1-بده من

بازیهای پرهام

1-لی لی لی لی  حوضک

2-کلاغ پر (بهت میگم کلاغ میگی در به جای پر میگی در)

3-قایم موشک میگی دا دا گاهی هم سرتو پشت کتابت قایم میکنی

کارهای با مزه پرهام

1-وقتی میری سمت گاز تو آشپزخونه من با انگشت اشارم بهت میگم گاز نه نه و تو هم یاد گرفتی و انگشت اشارتو تکون میدی و میگی مه مه مه مه

2-اصلا دوست نداری تو دماغت قطره بینی بریزیم بعد ریختن قطره شما قطر رو میگیری و میریزی تو بینی عروسکات و بعضی وقتها هم میریزی تو دماغ منو و بابایی

٣-برای مامانت سفره پاک میکنی

٤-وقتی خونه رو جارو برقی میکشم شما هم میای لوله جارو رو میگری و تکون میدی

٥-موقع میز پاک کردن شما هم یه دستمال میگیری و رو میز میکش پسرم تمیزه قربونش برم

٦-یه عروسک داری که یه پسر کوچولو اونو میبوسی

٧-مامان بابا رو هم میبوسی

٨-وقتی میگم مامان لالا کرده شما تندی چهار دست و پا میای پیشم و سرتو میذاری رو شونم

٩-عاشق خاموش کردن تلویزیون هستی

١٠-بهت میگم الو کن تلفنو بر میداری و میذاری رو گوشت و میگی ا ا و میگی کیه و ادای صحبت کردن رو در میاری

١١-وقتی یکی تلفن میزنه و یا زنگ خونه رو میزنه از من میپرسی کیه؟

١٢-دوست داری وقتی میریم تو اتاق خودت لامپو روشن و خاموش کنی و من بقلت میکنم تا خودت این کار رو انجام بدی

١٣- وقتی بهت میگم لامپ کو؟ به لامپ اشاره میکنی.

١٤-بای بای میکنی

١٥-دست دستی میکنی

١٦-نی نای میکنی

١٧-کامپیوتر رو روشن و خاموش میکنی

١٨-سر سری کردن

 

عزیزم کلی کارهای بامزه دیگه انجام میدی که من فقط چند تا رو که از همه جالب تر بود نوشتم.

به زودی عکسهای تولدت روهم میذارم تو وبلاگت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

fatemeh mamane hichkas
27 آبان 91 11:38
ey janam,pesaremun dg bozorg shodeeeee