پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پسر من تاج سر من

بدون عنوان

1390/7/9 13:52
نویسنده : مامی
265 بازدید
اشتراک گذاری

اسم شوفول رو منو بابایی برات گذاشتیم وقتی ٥ هفتت بود چون نمیدونستیم پسری یا دختر

اما حالا که میدونیم قند عسلی بازم به این اسم عادت کردیم شوفول مامی

قالب وبلاگت پسر درسخونه چون نی نی من هم باید پسر درسخون باشه

این هفته میرم سونو که دوباره صورت خوشگلتو ببینم

ببینم پسرم چند کیلو شده قد کشیده

ای جانم الهی فدات شم عمر من

فدای صدای قلب کوچولوت شم که مثل گنجشک میزنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان معين
9 مهر 90 14:26
سلام ، واسه ماهم از ني ني گلت ، عكس بزار ، بي انصاف ، فقط خودت مي ري نگاش مي كني ، پس ما چي ؟ ما هم مي خوايم عكس سونوش رو ببينيم كه اين شيطون بلا چيكار مي كنه


سلام عزیزم
آخه دوربین دیجیتال ندارم تا از روش عکس بگیرم
مامان معین برای نی نی من دعا کن
من هم برای معین جان دعا میکنم همیشه سالم باشه و موفق مرسی از اینکه نظر دادی